Gwarancja produktu

WKdog zapewnia kompleksowe doradztwo i wsparcie posprzedażowe. Możesz skontaktować się z WKdog mailowo pod adresem service@wkdog.com. WKdog oferuje dwuletnią gwarancję na swoje produkty oraz bezpłatny serwis gwarancyjny. Wystarczy odesłać urządzenie na wskazany adres i pokryć koszty wysyłki. WKdog pokryje koszty naprawy i zwrotu. Po upływie okresu gwarancyjnego koszty naprawy pokrywa Klient.
WKdog uroczyście obiecuje pierwotnemu nabywcy, że w okresie gwarancyjnym określonym powyżej, pod warunkiem normalnego użytkowania produktów WKdog, produkty nie będą miały wad materiałowych ani wykonawczych. Należy jednak wyraźnie zaznaczyć, że WKdog nie gwarantuje, że działanie produktu będzie nieprzerwane ani bezbłędne. Jednocześnie WKdog nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi produktu.
Środki zaradcze
W przypadku wykrycia wady sprzętowej produktu i otrzymania przez WKdog uzasadnionego roszczenia w okresie obowiązywania Ograniczonej Gwarancji, WKdog, według własnego uznania i w zakresie dozwolonym przez prawo, podejmie następujące działania:
Bezpłatnie naprawi odpowiednią część produktu, używając nowej lub odnowionej części zamiennej;
Wymieni produkt na nowy lub odnowiony.
Jak uzyskać serwis gwarancyjny
Aby ubiegać się o serwis gwarancyjny, należy złożyć wniosek do WKdog w okresie obowiązywania Ograniczonej Gwarancji, licząc od daty otrzymania produktu. Aby złożyć wniosek, należy skontaktować się z zespołem serwisowym WKdog pod adresem service@wkdog.com. Aby uzyskać serwis gwarancyjny, należy odesłać produkt w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu o równoważnym stopniu ochrony na adres wskazany przez WKdog. Zgodnie z obowiązującym prawem, WKdog może wymagać od klientów przedstawienia dowodu zakupu i spełnienia odpowiednich wymogów rejestracyjnych przed skorzystaniem z serwisu gwarancyjnego. Ponadto, Klient jest odpowiedzialny za wykonanie kopii zapasowej wszelkich danych, oprogramowania lub innych materiałów przechowywanych lub zapisanych na produkcie. Ponieważ takie dane, oprogramowanie lub inne materiały mogą zostać utracone lub sformatowane podczas procesu serwisowego, WKdog nie ponosi odpowiedzialności za takie uszkodzenia lub straty.
Skontaktuj się z nami
W razie potrzeby uzyskania pomocy technicznej prosimy o kontakt mailowy pod adresem service@wkdog.com.
Wyłączenia i ograniczenia
Niniejsza Ograniczona Gwarancja dotyczy wyłącznie produktów wyprodukowanych przez WKdog lub specjalnie dla WKdog, które można rozpoznać po znaku towarowym, nazwie handlowej lub logo „WKdog” i które należy zakupić u autoryzowanego sprzedawcy WKdog na platformie handlowej. Niniejsza Ograniczona Gwarancja nie ma zastosowania do następujących przypadków:

  • Uszkodzeń spowodowanych klęskami żywiołowymi, takimi jak pioruny, tornada itp.;
  • Uszkodzeń spowodowanych zaniedbaniem, błędem ludzkim lub demontażem ipróbą naprawy urządzenia bez kontaktu z naszym centrum wsparcia;
  • Uszkodzeń spowodowanych komercyjnym użytkowaniem produktu;
  • Uszkodzeń spowodowanych modyfikacją dowolnej części produktu;
  • Uszkodzeń spowodowanych użyciem produktów innych niż WKdog;
  • Uszkodzenia spowodowane wypadkiem, nadużyciem, niewłaściwym użytkowaniem, powodzią, pożarem, trzęsieniem ziemi lub innymi przyczynami zewnętrznymi;
  • Uszkodzenia spowodowane użytkowaniem produktu niezgodnie z przeznaczeniem określonym przez WKdog lub użyciem nieprawidłowego napięcia lub źródła zasilania;
  • Uszkodzenia spowodowane serwisem (w tym aktualizacjami i rozszerzeniami) wykonywanym przez osoby niebędące przedstawicielami WKdog.

Ponadto, odzyskiwanie i ponowna instalacja oprogramowania oraz danych użytkownika nie są objęte niniejszą ograniczoną gwarancją. Dealerzy, agenci ani pracownicy WKdog nie są upoważnieni do dokonywania jakichkolwiek modyfikacji, rozszerzeń ani uzupełnień niniejszej ograniczonej gwarancji. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszej gwarancji zostanie uznane za niezgodne z prawem lub niewykonalne, legalność i wykonalność pozostałych postanowień nie ulegnie zmianie.
Gwarancje dorozumiane
Z wyjątkiem przypadków zabronionych przez obowiązujące prawo, czas trwania wszystkich gwarancji dorozumianych (w tym gwarancji przydatności handlowej i przydatności do określonego celu) jest ograniczony do czasu trwania niniejszej ograniczonej gwarancji. Należy pamiętać, że niektóre jurysdykcje nie zezwalają na ograniczenia czasu trwania gwarancji dorozumianych, więc powyższe ograniczenia mogą nie mieć zastosowania w Państwa przypadku.