Polityka zwrotów

Anulowanie zamówień:

Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt pod adresem service@wkdog.com  przed jego wysłaniem. Złożenie wniosku o anulowanie zamówienia przed jego wysłaniem nie gwarantuje jego pomyślnego anulowania. W przypadku pomyślnego anulowania zamówienia klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem.

Nie będziemy mogli anulować zamówienia po jego wysłaniu. Prosimy o oczekiwanie na wysyłkę zamówienia i kontakt w ciągu 14 dni od daty wysyłki w celu uzyskania etykiety zwrotnej. Odrzucone zamówienia lub nieprzestrzeganie procedur zwrotu może skutkować zagubieniem produktu w transporcie lub odmową przyjęcia go przez magazyn z powodu braku rejestracji zwrotu, co skutkuje brakiem możliwości zwrotu pieniędzy lub wymiany.

Procedura zwrotu:

(1) Klienci mogą złożyć wniosek o zwrot pod adresem service@wkdog.com  w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Prześlemy Państwu adres zwrotny i informację o wysyłce. Prosimy o korzystanie z etykiety wysyłkowej dostarczonej podczas autoryzacji zwrotu w celu wysłania wszystkich zatwierdzonych zwrotów. Produkty zwrócone do nas bez uprzedniego zgłoszenia zwrotu nie będą akceptowane.

(2) Po dokonaniu zwrotu prosimy o podanie numeru przesyłki naszemu działowi obsługi klienta w celu realizacji zwrotu lub wymiany.

(3) Zazwyczaj przetwarzamy Państwa przesyłkę zwrotną w ciągu 3 do 5 dni roboczych od jej otrzymania.

Uszkodzenia i problemy:

Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub otrzymali Państwo niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i go rozwiązać. (Uszkodzenie opakowania zewnętrznego nie jest równoznaczne z wadą produktu. Ze względu na niepewność dostawy i nieprzewidziane okoliczności nie możemy zagwarantować integralności opakowania zewnętrznego. Zalecamy, aby klienci złożyli reklamację u przewoźnika natychmiast po stwierdzeniu uszkodzenia opakowania zewnętrznego.)

Kwalifikowalność:

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami. Jeśli wszystkie warunki nie zostaną spełnione, WKdog zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub naliczenia opłaty za ponowne przyjęcie towaru w wysokości co najmniej 15%. Wszystkie zwracane produkty muszą być w stanie nowym, w oryginalnym, niezmienionym opakowaniu (z pełnym kodem UPC) i muszą zawierać wszystkie materiały opakowaniowe, puste karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, dołączone bezpłatne produkty i akcesoria. Cena detaliczna wszelkich bezpłatnych produktów, które zachowasz, zostanie odliczona od całkowitej kwoty zwrotu. WKdog może zwrócić jedynie pierwotną cenę zakupu. Koszty wysyłki i obsługi nie podlegają zwrotowi.

Produkty niepodlegające zwrotowi obejmują między innymi:

(1) produkty zgubione lub skradzione;

(2) produkty niefizyczne;

(3) produkty otrzymane bezpłatnie;

(4) produkty przeterminowane;

(5) produkty uszkodzone przez czynniki ludzkie;

(6) produkty bez wad jakościowych (14 dni od zakupu);

(7) produkty od nieautoryzowanych sprzedawców/osób prywatnych;

(8) produkty uszkodzone w wyniku niewłaściwej obsługi (w tym między innymi uszkodzenia spowodowane wypadkami, nadużyciem, niewłaściwym użytkowaniem, powodzią, pożarem, trzęsieniem ziemi lub innymi przyczynami zewnętrznymi)

Wysyłka:

Koszty wysyłki zwrotnej lub wymiany poniesione w przypadku zwrotów z powodu wad jakościowych, w tym koszty logistyczne, pokrywa oficjalny sklep WKdog. W przypadku reklamacji i zwrotów niezgodnych z jakością, koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Polityka zwrotów:

W większości przypadków zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany tą samą metodą, którą dokonano zakupu. Uwaga: Zwrotowi podlega jedynie pierwotna cena zakupu. Koszty wysyłki i obsługi nie podlegają zwrotowi. (Uwaga: Nie dotyczy to przypadków, gdy klienci kupują nasz sprzęt ze świadomością, że jest on niekompatybilny)

Kontakt:

W przypadku pytań lub reklamacji prosimy o kontakt.